[Fanda] Budoucnost projektu SkypeTalking

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Sobota Červen 29 21:17:20 CEST 2013

Zdravím, i já jsem zaznamenala problémy s novými verzemi Skype a Skype
tallkingu, pracuje se starými verzemi líp. Bohužel, jaksi to asi
usnulo. Výhodou je, že ať je jakákoliv verze Skype, člověk do něj ani
jít nemusí. A Mimochodem, je i nová verze programu GW Conect, ale
jaksi v něm pořád nevidím češtinu. Pořád je tam jen slovenština a
ostatní jazyky. Nevíte, co tato verze přinesla nového? Pěkný den přeje
Mirka.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Vlček" <kontakt na pavelvlcek.eu>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 29. června 2013 18:01
Předmět: [Fanda] Budoucnost projektu SkypeTalking

Hezké sobotní odpoledne,
nemáte někdo informace o kdysi vynikajícím projektu SkypeTalking? Na
starých stránkách mají stále verzi 0.9.6, ale nevěřím, že tato verze
je
poslední, někde jsem pak viděl, že existuje repozitář a nějaké build
verze. Jde mi totiž o to, že s poslední verzí Skype, resp od verze 6.0
dochází občas k problémům, nezachytávání zpráv a podobně.
Vím, můžete namítat, že většina odečítačů se Skype již velice dobře
pracuje, ale Nvda např dodnes nehlásí, kdo se přihlásil a odhlásil,
čte
jen chaty, které odesílám já někomu.
S díky,
Vlček Pavel