[Fanda] Budoucnost projektu SkypeTalking

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Sobota Červen 29 18:46:34 CEST 2013

zdravím Pavle, já s ním problémy nemám, používám ho jako přenosnou verzi,
instalačka se neosvědčila, i když, někomu přenoska nefunguje, ale jestli
budeš chtít, poslal bych ti přenosnou verzi, stačí se jen ozvat soukromě, a
není problém, máš li 7zip, tak to proleze emailem, a je v poho vše.

Libor.

-------- Původní zpráva --------

Od: Pavel Vlček <kontakt na pavelvlcek.eu>

Datum: 29.6.2013

Předmět: [Fanda] Budoucnost projektu SkypeTalking

 Hezké sobotní odpoledne, nemáte někdo informace o kdysi vynikajícím
 projektu SkypeTalking? Na starých stránkách mají stále verzi 0.9.6, ale
 nevěřím, že tato verze je poslední, někde jsem pak viděl, že existuje
 repozitář a nějaké build verze. Jde mi totiž o to, že s poslední verzí
 Skype, resp od verze 6.0 dochází občas k problémům, nezachytávání zpráv a
 podobně. Vím, můžete namítat, že většina odečítačů se Skype již velice
 dobře pracuje, ale Nvda např dodnes nehlásí, kdo se přihlásil a odhlásil,
 čte jen chaty, které odesílám já někomu. S díky, Vlček Pavel