[Fanda] Budoucnost projektu SkypeTalking

Pavel Vlček kontakt na pavelvlcek.eu
Sobota Červen 29 18:01:17 CEST 2013

Hezké sobotní odpoledne,
nemáte někdo informace o kdysi vynikajícím projektu SkypeTalking? Na
starých stránkách mají stále verzi 0.9.6, ale nevěřím, že tato verze je
poslední, někde jsem pak viděl, že existuje repozitář a nějaké build
verze. Jde mi totiž o to, že s poslední verzí Skype, resp od verze 6.0
dochází občas k problémům, nezachytávání zpráv a podobně.
Vím, můžete namítat, že většina odečítačů se Skype již velice dobře
pracuje, ale Nvda např dodnes nehlásí, kdo se přihlásil a odhlásil, čte
jen chaty, které odesílám já někomu.
S díky,
Vlček Pavel