[Fanda] přístupný twitter klijen pro windows 7

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Sobota Červen 29 14:10:16 CEST 2013

Ahoj Petro,

Prosím tě kde se dá ten the uebe stáhnout?

Zkoušel jsem aplikaci tween, ale nepodařilo se mi jíautorizovat s bitterem.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele estrella
Odesláno: 29. června 2013 14:03
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] přístupný twitter klijen pro windows 7

Zdravím, jánanotebooku používám the quebe,ale po instalu na xp na
stolnípc,nanotebooku mémstarém,kdyžmiještě sloužil rovněž s xp mi takjako se
sedmičkama fungoval, ale nastolnímpc po instalune,říká mi to, žeaplikace
není správně nakonfigurována a programfvůbec nepustím. Petra Lásková