[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Červen 28 13:07:12 CEST 2013

Já sem přešel na službu Feedly - něco jako Google reader, podporuje to
import z něho, dokud ještě funguje.
Mobilní aplikace je sice nepřístupná, ale má to dost jednoduché webové
rozhraní. Nebo prý pak ještě jednodušší je net wibes.
Vojta