[Fanda] nexus

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Červen 28 13:04:42 CEST 2013

Ahoj,
nevím jak to je u nexusu, ale jestli si musel odemykat bootloader nebo
tak, tak už si stejně záruku nejspíš ztratil.
Není jednodušší získat Root a pomocí nějaké aplikace ty systémové krámy
vyházet?
Hry sou:
Droidflip, accessible mine sweeper, totally random hero, steg2,
Startraders RPG (hodně nepopsanýcgh tlačítek a nefunguje mapa přesto se
dá hodně užít), lock pick, haptic memory, sound challenge.
Vojta