[Fanda] Objektova navigace

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pátek Červen 28 09:22:38 CEST 2013

Zdravím,

Připosledním snapshotu Nvda 9280 mi velmi často padá aplikaceMicrosoft
Outlook 2007.

Stačí, abych se přesunul ze složky fanda do složky Maildisk a  ní otevřel
nějakou zprávu. Ozve se hlášení, že Aplikace Microsoft outlook přestala
pracovat a že se systém pokusí restartovat aplikaci. Klepnu na tlačítko
restartovat a nějakou dobu je vše v pořádku po té se situace periodicky
opakuje.

Zajímavé je, že při použití odečítače Jaws k tomuto jevu nedochází.

Používám portable verzi Nvda.

Děkuji za radu jak tuto závadu odstranit.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Ondrej Rosik
Odesláno: 28. června 2013 8:20
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Objektova navigace

Aby sme udržali konverzáciu aj v zmysluplnom stave tak predpokladám,k že v
najnovšej verzii, čo bude asi 2013.2 by malo byť zahrnuté nové prehliadanie.
Bude to čosi podobné ako plošné prezeranie. Bude sa dať prezerať obsah
aktuálneho objektu, ako doteraz, ale aj napr obsah dokumentu či celej
obrazovky. Branch Rewiev modes zatiaľ nie je v snapshotoch, ale pozerám, že
posledne aktualizovali dokumentáciu, takže je to na dobrej ceste. Zatiaľ je
to ale info, ktorá sa môže zmeniť. Len som chcel upozorniť, že na zlepšení
navigácie sa pracuje.