[Fanda] Objektova navigace

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Červen 28 08:19:31 CEST 2013

Aby sme udržali konverzáciu aj v zmysluplnom stave tak predpokladám,k že
v najnovšej verzii, čo bude asi 2013.2 by malo byť zahrnuté nové
prehliadanie. Bude to čosi podobné ako plošné prezeranie. Bude sa dať
prezerať obsah aktuálneho objektu, ako doteraz, ale aj napr obsah
dokumentu či celej obrazovky. Branch Rewiev modes zatiaľ nie je v
snapshotoch, ale pozerám, že posledne aktualizovali dokumentáciu, takže
je to na dobrej ceste. Zatiaľ je to ale info, ktorá sa môže zmeniť. Len
som chcel upozorniť, že na zlepšení navigácie sa pracuje.