[Fanda] Novinky v Dropboxe

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Pátek Červen 28 01:50:47 CEST 2013

Zdravím.
Nevím, co ste v nokii používal, trošku jsem ze zprávy neporozuměl, ale
nevadí.
Já používal Drops 60, a byla to super aplikace, jen aby se to vyvíjelo,
což zatím nic.
Na pc jsem spokojen, a konečně i notebook, mám velkou radost, 3 zhruba
lidi mu dali bez naději, a řekli, vyhodit, koupit nový, ale po opravě
jede, tohle byla nejlepší oprava, kterou jsem zažil, nato, že mám jen 3
giga ram, jede super, win 7 profesionál, 32 byt.
Tak nefungoval ani koupený, a dropbox se mi zde zdá rychlejší, než na
stoláku, na win 7 home premium 64 byt.
V budoucnu dám taky asi profesionály.
Zatím zdraví Libor.