[Fanda] Novinky v Dropboxe

Pátek Červen 28 00:10:29 CEST 2013

Já bych jen uvedl na pravou míru: není pravda, žw na Nokie něco zakázali, ale změnili API rozhraní a programátor byl líný a to i přes to, že se za paliaplikaci mělo platit. M

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] Novinky v Dropboxe
Od: "Libor Faltus " <libor.faltus na email.cz>
Datum: 27.06.2013 17:50

Ano, mě se to taky aktualizovalo, a vím to už delší dobu.

Další novinkou je, že to hlásí up to date, a ne jako dřív co tam bylo.

Dál, zdá se mi pomalejší, co se týká nahrávání souborů, a stahování když
někdo posílá.

No, a na stránce, tam je to taky trošku jiné, ale, tam nedovedu změnu
popsat, jde o tu přihlašovací stránku.

No, škoda, na nokii e 52 to nejde, zakázaly to, což je škoda, speciálně jsem
si vytvořil dropbox účet, ale, rušit ho nehodlám.

Jak dlouho vydrží, a když tam občas půjdu přes web, tak, nezruší ho?

Zatím zdraví Libor.