[Fanda] Jak nahrávat s diktafonem Eltrinex V12pro ve větru?

Zuzana Rojikova rojikovazuzana na gmail.com
Čtvrtek Červen 27 18:05:27 CEST 2013

Dobry den,
najschodnejsie a trvalejsie riesenie by bolo kupit novu penu resp.molitan.
Myslim,ze to nie je drahe, len treba poskusat priamo v obchode ktory by vam
vyhovoval. Chodte tam priamo s diktafonom a nieco vyskusajte ako to bude
sediet. Ked aj ine znacky. Myslim, ze to bude najlepie riesenie.
Zuzana Rojikova

Odoslané pomocou AquaMail pre Android
http://www.aqua-mail.com

Dňa 27. júna 2013 17:31:48 Martina Ribárová <ribarova na quick.cz> napísal: