[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Ladislav Šimral igramul na heroesofmemory.eu
Čtvrtek Červen 27 11:08:23 CEST 2013

ještě by mohl google vyžadovat trošku dbání na přístupnost aplikací sice
už to není jako dřív kdy člověk v androidmarketu bádal zda jim stažená
aplikace bude přístupná ale třeba já osobně mám problem najít nějakou
rss poradí někdo?  zkouším tinyrss která sice je přístupná ale mám
problém zadat adresu serveru vr a to mám přímo doménu
rss.heroesofmemory.eu tak kdyby někdo chtěl zkusit tak jmeno admin heslo
password  stejně tam data zatím žádná nejsou