[Fanda] dotaz, jak zjistím heslo ke komprimované složce?

Libor Faltus libor.faltus na email.cz
Středa Červen 26 18:26:47 CEST 2013

Zdravím, kolik znaků přesně nevím, možná něco mezi 5 až 10, vím, že žádná
čísla, prostě nějaké slovo, vše malým písmenem.

No, jinak, nic mě právě nenapadá, to se uvidí, ale, je nějaký program, který
aspoň ukáže, kolik je třeba znaků vyplnit? Možná to by postačilo.

Pokud jo, tak by bylo fajn, možná bych si vzpoměl.

Složka se jmenovala převaděče, a vím jen, že jsem heslo odvodil od toho
slova, nejspíš, ale, jak přesně, to jsem zapoměl, to mě napadlo ten večer, a
pak to není.

Pokud nějaký program umí heslo přímo vyčíst, taky by bylo fajn.

No, dyštak napište, a uvidí se.

Libor.