[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Červen 26 15:59:32 CEST 2013

Jojo. len počkaj, ono sa tá prístupnosť časom určite zrovná, ale zatiaľ to ešte nejak furt na niečom pokrivkáva, s klávesnicou ide jedno, s obrazovkou iné a niektoré veci neidú vôbec, to v Ios za to je jednak prístupnosť podstatne lepšia, čo spravím na obrazovke, to spravím i na klávesnici. Enduser mi jednoho času písal, že zvláda prácu s androidím strojom a to jak na obrazovke, tak na klávesnici, tiež som sa ho pýtal, jak píše textové dokumenty, tak vravel, že v programe tuším Evernote, čo asi nejak ide, no kancelársky balíček zrovnateľný s Pages to asi nebude, hoc v ňom zase môžete zadávať i diárové správy rôzneho druhu, tak ti neviem, jak mu to fachá, rád by som to videl naostro, či nejakú audioprezentáciu práce s textom na Androidiom stroji. Toť hádamvše a prípadné ďalšie info potešia - Laco

Dňa 26.6.2013, o 15:13, Petr Bláha <hammet.pb na seznam.cz> napísal: