[Fanda] dvě věci ohledně NVDA

JPurchart jpurchart na volny.cz
Středa Červen 26 15:15:14 CEST 2013

Dobrý den,

stejný problém  s AVG 2013 a NVDA 2013.1.1 jsem měl také a také jsem to dal
do vyjímek a tak doufejme ....

Jarda Purchart

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Pavel Vlček
Sent: Wednesday, June 26, 2013 9:32 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] dvě věci ohledně NVDA

Dobrý den Fandové,
dnes ráno mi AVG 2013 našlo v NVDA souborech, ve složce tmp v souboru
accessui.exe nějakou obecno hrozbu podle chování objektu. Prvně mi to
znemožnilo spuštění nvda, po přeinstalaci už se zeptal, co má s objektem
dělat, tak jsem ho přidal do výjimek, tak pevně věřím, že v NVDA není nějaký
vir, ale chování pc se nezměnilo.
Druhá věc je ta, že jsem ve snapshotech našel tohle: "madaRtl" O jakou verzi
se jedná a na co je zaměřena?
S díky,
Vlček Pavel