[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Středa Červen 26 15:13:24 CEST 2013

Aha, takže s Talkbackem to nejde, no to je docela zoufalý.
Jako můj aktuální Iphone má sice trapnej uzavřenej iOS, ale diakritika je tam naprostá samozřejmost, s přesouváním ikon taky problém není, nevím nevím, asi s androidem ještě počkám.