[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Pavel Ondra pavelond na gmail.com
Středa Červen 26 15:00:50 CEST 2013

bez talkbacku to napsat lze, jenže to je nám stejně k ničemu žejo.
Takže asi nezbejvá než reportovat a reportovat a reportovat do googlu
a pokud možno ať to reportuje co nejvíc lidí. a ono se to nějak ukáže.