[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Středa Červen 26 14:53:11 CEST 2013

Ale co to je za hloupost? Vždyť tohle je úplně základní funkce, to neexistuje nějaká softwarová klávesnice na android kterých je miliony, aby uměla znak háček a čárka nebo přidržením alternativní znaky? To mi přijde dost nepravděpodobný.