[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Středa Červen 26 14:40:37 CEST 2013

Hm, tak to je veselé. Nicméně existovala by asi možnost přes google účet
pak uložený kontakt bez diakritiky upravit, ale to taky nemůžu, protože
se mi pořád nepodařilo smazat ty kontakty z google účtu.
Prostě mazec. Tak leda externí či buletooth klávesnici a bude to.