[Fanda] Jak na diakritiku s nexusemRe: android mail

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Středa Červen 26 14:18:39 CEST 2013

Zdravím.
Když už se tu probírá telefon nexus 4, tak bych se chtěl zeptat, jak na
tomhle telefonu psát znaky s diakritikou.
Rovněž jsem si zakoupil tenhle Nexus a ta diakritika mi tu docela chybí,
kor při ukládání kontaktů do mobilu.
Předem děkuji za případné odpovědi, s pozdravem Radek Žalud.