[Fanda] Jak odpojit dialog Download Manageru od Chrome?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Červen 26 13:28:18 CEST 2013

Ahoj, Fandové,
mám takový problém. Začal jsem užívat Chrome a mám na počítači
nainstalovaný Download Manager. Když dám odkaz na stažení, otevře se takové
dialogové okno, které nejspíše souvisí s tím Download Managerem, kde mám
sice určeno, kam se má stahovat, složka skutečně existuje a další
parametry, ale když dám OK na stáhnutí, tak se ani po dlouhé době ten
soubor ve složce neobjeví. Přitom, když dám znovu stahnout, tak říká něco v
tom smyslu, že soubor je už stažený - kde je? Teprve, když jsem kliknul na
ikonku Download manageru, tak jsem zjistil, že je ten soubor poznačený na
stažení a musel jsem dát stahnout až v okně Downloader Manageru. Jak lze
tohle vypnout? Hledal jsem v nastavení Download Manageru, ale i v Chrome v
Rozušíření, ale žádné takové rozšíření není - jen se to propojuje. Logiku
toho nastavení chápu - nezdržovat se stahováním, čekáním na stažení a
stahnout pak nakonec všechno, aqle když to takhle nechci? Co mám udělat?
Díky za odpovědi. Miloš