[Fanda] zdielanie súborov win xp

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Středa Červen 26 13:22:16 CEST 2013

Zdravím fandovia!
Mám nasledujúci problém, chcem si nazdieľať v mojej sieti počítače aby som
si medzi nimi mohol prenášať súbory, ale na mojom notebooku som povolil
zdieľanie aj celého disku c: a chcel by som to vypnúť, pretože vždy ak sa
chcem k tomu počítaču pripojiť z iného tak pýta heslo, ale ak sa pokúšam
zakázať zdieľanie celého disku c: tak mi vybehne táto hláška:
Zdieľanie
Toto zdieľanie bolo vytvorené iba na správcovské účely. Zdieľanie sa objaví
znova, ak sa služba Server zastaví a reštartuje, alebo ak reštartujete
počítač. Naozaj chcete zastaviť zdieľanie C$?
Áno Nie
Keď dám áno tak po nasledujúcom reštartovaní sa zdieľanie disku c: obnoví,
neviete mi prosím poradiť ako toto zdieľanie ktoré bolo vytvorené na
správcovské účely odstrániť aby mi fungovali iba zdieľané dokumenty? Za
pomoc vopred srdečne ďakujem.