[Fanda] Aver tv karta a Barandov.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Středa Červen 26 11:47:11 CEST 2013

Zdravím vás, fandové. Obracím se na vás s dotazem na řešení následujícího
problému. Ti, co sledují Barandov vědí, že v pondělí v poledne bylo nutné
přeladit, přesněji znovu naladit, televizi Barandov. Nemám kolem sebe
dostatek vidomých lidí a tak jsem če¨kal až se někdo naskytne. Něco po čtvrt
na jednu, tedy v to důležité pondělí, vysílání Barandova na mém počítači
zmlklo. V pořádku. Za čtvrt hodiny se stanice objevila znovu, poznal jsem to
podle elektronického průvodce programem, ale zvuk mlčel. Nu proč ne. Jenže
příští den zvuk naskočil, ale chybí jen teletext. I když možná i obraz, to
nevím. Otázky jsou vlastně dvě. Visílá na pozemním vysílání po přeladění už
i teletext? A kdybych si troufl: s kartou Aver  tv, Windows XP a Jawsem 10
přeladit jen tu jedinou stanici - Barandov - může mi někdo říct, jak to mám
udělat? Předem díky těm, co tuto zprávu vydrželi až do konce a ještě více
těm, kteří mi třeba odpoví.
A Blažek.