[Fanda] dotaz, jak zjistím heslo ke komprimované složce?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Červen 25 21:39:11 CEST 2013

Dobrý den,
Uf vite kolik to ma znaku? protoze pokavad ne, tak to mate docela blbe
ja sem takhle rozheslovaval 14 dnu. Nenapadaj vas ruzne kombinace
pismen ci byly to nejake napr. jmeno, datum atd.?
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000