[Fanda] jak smazat všechny kontakty z google účtu

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Červen 24 23:58:26 CEST 2013

Zdravím.
Pavle díky moc za radu, nicméně úspěšný jsem nebyl ani tentokrát. Totiž
těch kontaktů se mi v google účtu ocitlo 4299 a když jsem tedy dal
smazat kontakty, tak se nic nedělo. Firefox se sice nezasekl, ale taky
nic nesmazal.
Nechal jsem to tu běžet docela dlouho a nic. Nejdřív jsem to zkoušel po
jednom kontaktu a to šlo, nicméně to bych tu vážně byl do soudného dne.
No a tak jsem to tedy vyřešil tak, že jsem prozatím vypl synchronizaci
kontaktů v mobilu a snad bude klid. Ale jak kontakty z google účtu
smazat mi asi zůstane utajeno:d:d:d
Myslel jsem, že si budu moct třeba kontakty přes rozhraní google
upravovat, jako např doplňovat do jmen diakritiku, což mi nexus zdá se
nedovolí, protože nic jako znak pro háček či čárku tu nikde asi není,
nebo jsem na něj zatím nepřišel. A přece jen jsem měl na nokii kontakty
psané pěkně s diakritikou a tak bych rád pokračoval ve stejném stylu.
Kdyby někdo věděl, jak na tohle vyzrát, budu jen rád.
S pozdravem Radek Žalud.