[Fanda] jak smazat všechny kontakty z google účtu

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Červen 24 21:46:29 CEST 2013

Zdravím fandové.
Netuším, jestli tenhle dotaz patří na mobily, či sem, ale zkusím to celý
bezradný sem a uvidíme.
Od pátka vlastním nový androidí mobil nexus 4 a tak si tu s ním hraju a
snažím se s ním za pomoci Matěje Plcha naučit. Velice se mi k tomu
hodily i jeho stránky o androidu, ale bohužel mám pocit, že místo abych
já zvítězil nad technikou, vítězí ona nade mnou.
Chtěl jsem si ze svého původního mobilu importovat kontakty do nexusu a
tak jsem tedy veškeré kontakty vyexportoval na sd kartu, potom jsem vzal
složku s vcf zsoubory a celou jí nahrál do nexusu a v něm dal importovat
kontakty.
Jenomže někde asi ve třech čtvrtinách se aplikace kontakty nějak zasekla
a tak jsem si řekl, že je tam naimportuju znova a že to snad vyselektuje
ty, které už naimportované jsou a které ne.
No a výsledek je ten, že v mobilu mám sice všechny kontakty, ale na
google účtu jich vidím trojnásobek, protože všechny tam jsou třikrát. A
tak jsem si myslel, že bych tu obrovskou zdublovanou databázy mohl nějak
celou smazat a zkusit to tam naimportovat celé ještě jednou, ale už
pokud možno na čisto.
Jenomže když dám v telefonu smazat úložiště kontaktů, tak ten si je
okamžitě natáhne z účtu google, z kterého je nemůžu smazat, ani kdybych
se stavěl na hlavu. Zkoušel jsem i zadávat různé dotazy na google, jako
jak smazat všechny kontakty z google účtu a pod., jenomže nikde jsem se
nesetkal s ničím, co by můj problém vyřešilo. Rada typu rozklikněte
kontakty a dejte smazat mi nepomohla, protože ať rozklikávám kontakty
jak chci, nikde nevidím možnost je smazat.
Kdybyste někdo věděl, jak můj problém vyřešit, byl bych Vám velice zavázán.
S přátelským pozdravem Radek Žalud.