[Fanda] Vypalování na CD

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Červen 24 16:01:36 CEST 2013

Ahoj, Jarku, podle mě musíš dát ještě Ctrl+R a pak z menu příkaz Vypálit.
Trochu bych pochyboval, že by šlo dopálit CD, které jsi vypaloval třeba
před tím v Neru. Zároveň mám pocit, že se po vypálení pomocí Windows CD
uzavře pro další vypalování, pokud se nejedná o naformutované CD-RW třeba
pomocí In-CD v Neru. Moc si to už nepamatuju a už jsem dlouho pomocí
Windows nevypaloval, respektive vůbec jsem už dlouho nevypaloval a pokud
něco vypaluji, tak v Neru, ale snad to tak je, jak jsem to napsal, kdyžtak
mě někdo opraví. Miloš