[Fanda] Objektova navigace

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Červen 24 13:36:23 CEST 2013

K brailovským riadkom sa vyjadriť neviem, žiadny tu nemám.
oCR: ak ide nastaviť jazyk tak to máte korektne nainštalované, čo sa
stane ak stlačíte nvda+r? Malo by to povedať running ocr a potom done.
Následne by ste mali text čítať v plošnom prezenraní, teda na laptop
nvda+šípky. Čo sa týka filtrovania webu, u mňa firefox a adblock+ rieši
väčšinu webového balastu. Nuž a korektor, dobre, takisto vec, ktorá by
sa zvyšla. Ti mi pripomenulo, že sa chcem pozrieť na ten language tool.