[Fanda] Infovox 3

Pondělí Červen 24 12:56:41 CEST 2013

> nabízí pouze na nějakém hardlocku s tím, že se to dá instalovat pouze
> na tři počítače a dost

Nainstalované aktivace můžete v případě potřeby přenést zase zpět na
hardlock a následně použít na jiném počítači, takže v tomto ohledu je
nový systém uživatelsky výrazně příjemnější než předchozí, neboť za
jednu cenu získáváte možnost syntézu používat až na čtyřech zařízeních
zároveň s možností poměrně jednoduché migrace.

> dá se to koupit jinak než na tý flashce?

Ne.

> Bylo mi řečeno, že ten hardlock má Acapela velmi drahý, kolem 20000 Kč.

Hardlock sám o sobě nijak drahý není, drahé jsou -- jak je u Acapely
zvykem -- licence hlasů, které se na hardlock nahrávají, nicméně
zmiňovaná cena (20000) je rozhodně vyšší, než výrobcem doporučená
koncová cena.

> nové licence se asi musí dokupovat.

Ano, přechod na vyšší verzi je placený, to není nic neobvyklého. Proto
bych v současnosti, kdy výrobce již nabízí Infovox 4, možná doporučil
počkat, až bude nová verze v prodeji i v Česku. Je navíc dost možné,
že nová verze bude k dispozici levněji než předchozí...

Hezký den.

Michal Jungmann