[Fanda] Objektova navigace

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Červen 24 11:43:27 CEST 2013

Ozvučí vám JAWS program tej zvukovky? Funguje vám JAWS kurzor? lebo
konkrétne pri tomto softe od zvukovej karty je podľa mňa jedno, či NVDA
alebo čosi iné. Ale zas teoreticky vecičky ako popisovač obrázkov by to
mohli čiastočne rozrozprávať. Takže skúste demo JAWSu, ak chcete.
A k pôvodnému mailu:
NVDA používam pre normálnu prácu, napísal som s ním záverečnú prácu do
školy, píšem tento mail, editujem zvuk a čítam noviny. Čo konkrétne ste
porovnávali a v čom vám NVDA vyšlo ako evidentne horšie? Toto by sa skôr
hodilo do vlákna, ktoré tu predčasom otvoril Laco, ak toto sleduje, tiež
ho to asi bude zaujímať.