[Fanda] Objektova navigace

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Červen 24 11:20:46 CEST 2013

Pane kolego přece víme, že jediný zprávný způsob vyčítání informací z
obrazovky je jen a pouze ten, který používá Jaws.

Tento způsob je léty praxe dostatečně osvětčený.

Řešení s nímž přišly tvůrci nuda je zbytečný a nepotřebný.

Nvda je sice dobrý jako nouzovka, ale rozhodně ne pořádnou práci.

Jaws prostě nenahradíte hračkou zvanou Nvda.

Srovnám-li poslední dvě verze Jawsu  13 a 14 s Nvda tak nudaprohrává na celé
čáře.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899
Skype: honza-jarov

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele gp1
Odesláno: 23. června 2013 21:26
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Objektova navigace

Ahoj!
S neštandartnými prvkami si screen reader vačšinou neporadí.
U Jawsu by ešte šlo definovať polohu kurzoru myši na prvok, aby sa dalo
kliknúť.
Zvukovky majú to prostredie dosť blbé, takže asi najrýchlejšie bude zavolať
na pomoc niekoho vidiaceho, čo to myšou nastaví.

Peter