[Fanda] Infovox 3

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Pondělí Červen 24 10:36:23 CEST 2013

Zdravím.

Kupovali jste si někdo tuto syntézu a máte s ní zkušenosti? Já bych si ji rád koupil, ale například Adaptech ji nabízí pouze na nějakém hardlocku s tím, že se to dá instalovat pouze na tři počítače a dost alespoň tak jsem to pochopil, nové licence se asi musí dokupovat. Já mám Infovox 2 pro počítač od Adaptechu a chtěl bych Infovox 3 pro svůj stolní počítač a druhý notebook. Kolik by to stálo a dá se to koupit jinak než na tý flashce? A kolik to stojí? Bylo mi řečeno, že ten hardlock má Acapela velmi drahý, kolem 20000 Kč.
Děkuji za Vaše rady a zkušenosti.
Vojta.