[Fanda] Objektova navigace

Neděle Červen 23 10:32:31 CEST 2013

Ale to je naprosto normální stav,na tom není nic divného a objevného. Ona
objektová navigace je totiž jen jinou metodou jak vyčíst z GUI daného
programu "standardní objekty". No a problém je v tom, že jen málo programů
má objekty skutečně standardní a rozpoznatelné.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Michal Suchý
Sent: Saturday, June 22, 2013 11:25 PM
To: Konference Fanda
Subject: [Fanda] Objektova navigace

Ahoj fandové. Tak jsem zjistil, že ne všechno jde ovládat s objektovou
navigací v Nvda. Už jsem se s ní naučil a v něčem mi pomohla, ale někde
nefunguje vůbec. Je to např. u software k externí kartě Sound Blaster Live
24-bit External, kde jsou programy k ní téměř neovladatelné z klávesnice.
Spustil jsem si např. Speaker settings, kde se dají nastavit taky basy a
výšky, ale při pohybu objektovou navigací to jen říká okno nebo panel a sám
se do toho nastavení nedostanu. Tlačítka tam jsou pro vidící pojmenována,
ale odečítače to prostě nějak nepřečtou ani při pohybu myší. Zdraví Michal.