[Fanda] Objektova navigace

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Červen 22 23:25:23 CEST 2013

Ahoj fandové. Tak jsem zjistil, že ne všechno jde ovládat s objektovou
navigací v Nvda. Už jsem se s ní naučil a v něčem mi pomohla, ale někde
nefunguje vůbec. Je to např. u software k externí kartě Sound Blaster Live
24-bit External, kde jsou programy k ní téměř neovladatelné z klávesnice.
Spustil jsem si např. Speaker settings, kde se dají nastavit taky basy a
výšky, ale při pohybu objektovou navigací to jen říká okno nebo panel a sám
se do toho nastavení nedostanu. Tlačítka tam jsou pro vidící pojmenována,
ale odečítače to prostě nějak nepřečtou ani při pohybu myší. Zdraví Michal.