[Fanda] Neaktivny usporny rezim

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Červen 22 17:51:53 CEST 2013

  Dobrý deň, priatelia, v stredu som si nainštaloval do počítača s Win XP Jaws 14 a odvtedy sa mi počítač po dlhšej nečinnosti nevypne do úsporného režimu, hoci sú tieto položky v možnostiach napájania zaškrtnuté. Deje sa to keď je počítač na sieti, ale aj keď je na batérii, nakoľko ide o notebook. Proste ak s ním nebudem 2 hodiny pracovať, tak bude 2 hodiny zapnutý. Nestretli ste sa s tým niekto, resp. neviete, ako znova docieliť, aby sa po nečinnosti počítač vypol? Neviem či je to tým, že sa niečo zmenilo v systéme, alebo či Jaws na pozadí niečo robí. Faktom však je, že od doby nainštalovania Jaws 14 sa neskutočne predĺžil čas nabiehania systému. Počítač zapnem, po chvíli sa ozve zvučka, ale trvá hoooooodne dlho kým sa ozve Jaws a systém je použiteľný pre prácu. Zasiahol niekomu Jaws 14 natolkoto do systému?

     S vďakou

      Š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 8478 (20130622) __________

http://www.eset.sk