[Fanda] Pár začátečnických dotazů k wi-fi

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Červen 21 06:54:19 CEST 2013

Dobrý den,
No nebudu se hadat s nize napsanym, on v klidovem stavu zere fakt malo
ja treba modem nevypinam, sem zkousel pomoci meraku zjistit kolik zere
a za cely den to bylo 1 kilowattu, takze se bys usetril? Mozna par
desitek korun za rok.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz