[Fanda] mozilla, a nefungujúci tabulátor

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pátek Červen 21 21:38:38 CEST 2013

Zdravím! Spustiť firefox v núdzovom režime neviem. Nie som až tak zbehlý
používateľ. No podarilo sa mi urobiť také, že sa mozilla vrátila do
pôvodného nastavenia, v ktorom to funguje. Len musím zistiť, ktorá
verzia to vlastne je, a následne doinštalovať alebo iba sprevádzkovať
doplnky, o ktorých viem, že mi momentálne neidú.
Mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943