[Fanda] Vyskakovací okna znemožňují práci zrakově postiženým v používání Facebooku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Červen 21 19:58:47 CEST 2013

Právě, že tyhle události se opakují cyklicky, takže kdybych měl pokaždé
mačkat klávesové zkratky, bylo by to stejně obtěžující, jako tak okna
myší neustále zavírat. Řešení bych viděl v nějakém doplňku do
prohlížeče, který by zamezil zpracování skriptu ihned v zárodku. M.