[Fanda] Vyskakovací okna znemožňují práci zrakově postiženým v používání Facebooku

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Červen 21 18:28:50 CEST 2013

Zdravím, jde mi o používání vekého FB se zbytky zraku. Proč tuto možnost
neochočit? Evidentně jde jen o zvádnutí dílčích skriptů, konkrétně
tohoto typu:

          <ul id=".reactRoot[5497462]" class="hidden_elem _50d1"
          data-gt="{"ref":"beeper","jewel":"notifications","type":"click2canvas"}"
          style="opacity: 0.96;"></ul>

Nebo:

id=".reactRoot[4365058].[0]{100000187940588:48804370}.[1:0].[2:1].[2:0].[4:0:1].[3:1].[2:1].[2:0].[3:0:1]"
class="fwb"></span>

Věřím, že tato konference se zabývá nejen věcmi pro naprosto nevidomé,
ale i pro věci pro lidi se zbytky zraku, kteří používají zvětšovací
programy.

Mirek