[Fanda] AVG divná hláška

Pátek Červen 21 16:18:13 CEST 2013

Ahojky. Vyčkal bych pár dnů, toto se stává, když se objeví falešná detekce, a chvilku trvá, než se falešnou detekci podaří v AVG dát do ostré databáze. Jako autor mám zkušenosti, že to trvá tak tři dny. Zatím bych se tedy příliš nevrušoval. Svého času byl jedním z nejslavnějších virů pro nás i Jaws, protože nahrazoval instrukce videoovladače, ale to už je dávno. Tedy ne každá detekce znamená opravdu virus a pokud samo AVG vzdálenou analýzou zjistí falešný poplach, ignoroval bych to.

Poznámka. Je třeba označit všechny detekce a pak teprve dát Ignorovat. M

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] AVG divná hláška
Od: Petra Dvorská <mgr.petra.dvorska na seznam.cz>
Datum: 21.06.2013 12:59

Dobrý den fandové,
Dnes po zapnutí počítače mi AVG ukázalo následující hlášku:

Výstraha AVG Rezidentního štítu
Detekce více infekcí
Soubor Infekce Výsledek
c:\Program Files\WebSear... Falešný poplach - Ad
c:\Program Files\WebSearch/protector.dll Falešný poplach - Ad
c:\Program Files\WebSear... Falešný poplach - Ad
Tlačítko Ignorovat infekci, tlačítko Přejít k souboru, tlačítko Nápovědy.
Zkusila jsem ignorovat infekci a za chvíli to zavřít a následně se objevilo:

Všechny položky byly vyřešeny.
Zavřít
Není vybrána žádná položka.

A když jsem zavřela tohle, objevila se zase výše zmíněná hláška.
Dala jsem přes AVG test celého počítače a výsledek byl, že nebyly nalezeny
žádné hrozby.

Prosím, kdybyste někdo věděli, co s tím, napište mi soukromě.
Děkuji.

Petra