[Fanda] AVG divná hláška

Petra Dvorská mgr.petra.dvorska na seznam.cz
Pátek Červen 21 12:58:47 CEST 2013

Dobrý den fandové,
Dnes po zapnutí počítače mi AVG ukázalo následující hlášku:

Výstraha AVG Rezidentního štítu
Detekce více infekcí
Soubor Infekce Výsledek
c:\Program Files\WebSear... Falešný poplach - Ad
c:\Program Files\WebSearch/protector.dll Falešný poplach - Ad
c:\Program Files\WebSear... Falešný poplach - Ad
Tlačítko Ignorovat infekci, tlačítko Přejít k souboru, tlačítko Nápovědy.
Zkusila jsem ignorovat infekci a za chvíli to zavřít a následně se objevilo:

Všechny položky byly vyřešeny.
Zavřít
Není vybrána žádná položka.

A když jsem zavřela tohle, objevila se zase výše zmíněná hláška.
Dala jsem přes AVG test celého počítače a výsledek byl, že nebyly nalezeny
žádné hrozby.

Prosím, kdybyste někdo věděli, co s tím, napište mi soukromě.
Děkuji.

Petra