[Fanda] zdílení internetu

Čtvrtek Červen 20 20:35:35 CEST 2013

Ahojky. Doporučím program Connectify, s trochou cviku a napoprvé s vidícím je to jakštakž přístupné. Ale pokud má někdo něco přístupnějšího, uvítám tip také. M

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] zdílení internetu
Od: Ladislav Šimral <igramul na heroesofmemory.eu>
Datum: 20.06.2013 11:58

zdar fandové mohu nějakým způsobem internet co mám lankou přiveden do
notebooku dále z notebooku šířit přes wi-fi?
v síti mezi pc to nějak nejde a to mám povolen internet v nastavení té
sítě nebo je to problem v androidu?
mimochodem nějak záhadně mi na webeh plynulé čtení na nexusu nefunguje
vr děkuje za případné rady igramulka