[Fanda] Problem s delkou hlavicky v html zprave z OE

Čtvrtek Červen 20 20:27:50 CEST 2013

Ahoj. To není ani tak problém hlaviček jako spíš zalamování a oddělování. Čistý způsob neexistuje, pochopitelně pomůže, když html vyhřezneš a uložíš ho jako html a otevřeš, ale je to vopruz. Velký MS Outlook to otevřít umjdeš i o přílohy, protože se nesprávně přečtou i MIME části zprávy.

Pomohlo? M

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] Problem s delkou hlavicky v html zprave z OE
Od: Miloš Šmíd <smid.milos na gmail.com>
Datum: 20.06.2013 13:52

Ahoj, Fandové,
zajímalo by mě řešení následujícího problému:
kamarádka mi poslala několik e-mailů z OE. V těle zprávy byla vždy hlsáška
WARNING: bad headers - Header line longer than 998 characters: References:
 <B6...\n
Zprávy byly odeslány jako html.
Vlastní zpráva byla v příloze jako message.
Uměli bychom jí pomoci? V čem je problém - dá se nějak ovlivnit délka znaků
v hlavičce.
Nedal text zprávy do hlavičky?
V té normální zprávě v příloze bylo vše v pořádku - přecdmět v předmětu,
text zprávy v těle zprávy ...
Když posílá zprávy v prostém textu, je všechno v pořádku.
Díky za radu. Miloš