[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Červen 20 12:04:54 CEST 2013

Ach. My sme kúpili multifunkčné zariadenie tlačiareň + scanner. Oni
odborníci nedali ktomu kábel tak som použil kábel z ext. disku reku
"toto by malo pasovať". :-) a aj pasovalo. Toto ma nenapadlo, že by to
nemuselo byť kompatibilné myslel som si že "buď to bude fungovať, alebo
nebude".
Tlačiareň po nejakej dobe skončila v záručnej oprave, ktovie či nie aj
kvôli tomuto. Po oprave už funguje aj keď neviem aký kábel tam teraz je.