[Fanda] Kolik žerou bedýnky

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Červen 20 11:54:04 CEST 2013

Tak blbosť to byť nemusí. Pamätám si prvý set-top-box, ktorý kúril dosť
aj keď sa nepoužíval.
Možno aj preto keď sme zrušili optiku od Orangeu sme ušetrili tisícku
ešte starých korún za elektrinu. A že to nebola náhoda potvrdil druhý
rok bez Orangeu, ktorý by sa dal nazvať "kontrolný", kde spotreba
elektriny za rok bola prakticky rovnaká ako rok predtým.