[Fanda] potíže ze stránkami Galopu

Čtvrtek Červen 20 09:47:22 CEST 2013

Dobré odpoledne,

děkujeme za upozornění, firemní stránky www.galop.cz již jsou nyní
opět plně funkční. Problém nastal na straně hostingu (stejným způsobem
bylo napadeno více webu na témže serveru), přesnou příčinu problému
správci serveru v tuto chvíli zjišťují. Na daném serveru nám běží
pouze webová prezentace, takže ke ztrátě citlivých dat (adresy,
e-maily, sériová čísla atd.) nemohlo dojít a tudíž také nedošlo.

Hezký den.

Michal Jungmann
GALOP sro.