[Fanda] potíže ze stránkami Galopu

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Čtvrtek Červen 20 09:45:12 CEST 2013

Zdravím,

zajímavé zjištění, ale když jsem to zkusil, tak mi stránka
http://www.galop.cz naběhla úplně normálně.
Můžete ještě zkusit jít přímo na některý odkaz, třeba Novinky
http://www.galop.cz/novinky.php
Už se mi stalo, že jsem se někdy na nějakou hlavní stránku nemohl
dostat, ale na vedlejší stránku ano a pak jsem se na hlavní stránku
vrátil pomocí odkazu.

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

  hlusiz na email.cz