[Fanda] zajímavost u thunderbirdu

Středa Červen 19 09:12:17 CEST 2013

Tam opravdu znak větší než, je. Označuje odpověď na zprávu, to je v pořádku. M

S pozdravem

Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] zajímavost u thunderbirdu
Od: estrella <estrellacz na gmail.com>
Datum: 19.06.2013 07:46

Zdravím, mám tu u jawsu čtrnáct a nejnovější verze thunderbirdu
zajímavost. Děje se mi to jen, když odpisuji na zprávu, ne když ji píši
jako zprávu novou. Když tedy na kteroukoli zprávu odepisuji, když text
kontroluji a čtu po slovech, jaws mi u posledního toho čteného slova
řekne slovíčko větší místo toho příslušného slova, když čtu vše
pořádcích, je to v pořádku a jakmile zprávuodešlu a je v odeslaných a já
ji čtu, je taky vše bez problémů. Děje se mi to od včera a nevím vůbec
co se kde mohlo stát. Petra Lásková