[Fanda] Dotaz na internetovou stránku s obrázky

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Středa Červen 19 08:51:16 CEST 2013

    Milí fandové, obracím se na vás s následujícím:
Setkal jsem se se stránkou jakéhosi průzkumu, kde na konkrétní dotaz je
třeba potvrdit správnou odpověď výběrem z pěti možností. Tyto možnosti jsou
ale bohuželcharakterizovány obrázky, správná volba je obrázek v jakémsi
červeném rámečku.
Nehodlám se tím sice dál zabývat, ale jde mi o to, jestli pro takovéto účely
má Jaws nebo NVDA nějakou možnost rozpoznání.
Obrázky jsou klasicky kliknutelné, resp. chovají se jako běžné odkazy, na
které můžeme entrovat, pohybovat se po nich tabulátorem, jsou číselně
uspořádány vzestupně, tj. např. 001.jpg, 002.jpg apod.
Otázka tedy zní, zdali pro tyto účely existuje nějaká možnost, tj. kliknout,
resp. zaentrovat na správnou volbu, tedy obrázek v rámečku.

                    Jiří Machota