[Fanda] Jak rozkódovat slovní odkaz v textu e-mailu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Červen 18 12:52:56 CEST 2013

Ja asi tak tuším, o čo ide. V Thunderbirde sa dá normálne vložiť odkaz s
atribútom url a popis. Do tela správy sa tak vloží html kód a čítač
obrazovky prečíta potom text ale nie url adresu stránky. Riešenie je
presunúť myšku na odkaz prípadne by malo stačiť na ňom dať kontextové
menu a vybrať možnosť skopírovať do schránky. Následne si treba pozrieť
obsah schránky, v ktorej je už čistá adresa.